پنجشنبه، اسفند ۲۹، ۱۳۸۷

سال گاو، سال بی ميمون


اين وبلاگ ما همچين هی ريپ زد و از نفس افتاد تا امسال گذشت، اميدوارم در سالی که مياد پرنفس تر باشه
يه مشکل هم از اينجا بود که مبنای اصلی اين بلاگ در سيصد و شصت درجه ياهو بود که ديگه انقدر بازی در مياره که نميشه تحملش کرد
خلاصه که در سال جديد قراره کلاً به بلاگسپات منتقل شه، فقط تا يه مدتی که خوانندگانش عادت کنن از اينجا تشريف بيارن اونجا اينجا هم آپ ميشه
با توجه به اين که الان تمام آرشيو گذشته بلاگم در بلاگسپات موجود نيست، اتفاق ديگری که قراره در بلاگسپات بيفته اينه که اون نوشته هايی رو که ممکنه ارزش خوندن داشته باشه با يه ويرايش جديد منتقل کنم به بلاگسپات
بنابراين همت کنيد، زحمت بکشيد و به بلاگم در بلاگسپات سر بزنيد تا هم من و هم شما کمتر حرص بخوريم
***
نوشته مفصلی که در پست قبلی قولش رو داده بودم هنوز به قوت خودش باقيه، يه خرده هم مفصل تر شده، البته تو ذهنم، بعد از اون هم اومدم يه چيزايی راجع به انتخابات بنويسم که هر دفعه اوضاع به گونه ای عوض شد و فعلاً به گونه ايست که يه خرده چت زديم تا بفهميم چی به چيه، بنا بر اين اون نوشته هم طلبتون تا بعد از تعطيلات
***
رسم است که می گويند سالتان مبارک و ميمون و فرخنده و اين ها
ما که چند ساليست هر سالمان سال ميمون است
تو رو خدا ديگه بسه
به اميد سال بی ميمون
***
چاکريم
به اميد سالی خوب برای همه

۶ نظر:

ناشناس گفت...

ایشالا سالت خیلی گاو باشهنه از اونایی که شاخ میزنن... از اون نوع گاوای شیری !ایشالا اونقدر شیر بده که سالتو پاک سفید برفی کنه نه اون جوری که اوضاعتو پاک شیر تو شیر کنه!
الهی !آمین
چشمک ِ مغرضانه
در ضمن من نمیدونم چه رسمیه که ما که اونجا مینوشتیم (360)حالا که اینجا مینویسیم همه تنبلیشون میاد بیان اینجا!به خدا

میثم الله‌داد گفت...

در خدمتیم.
اینجا خیلی بهتره خداییش.

RoozbehSh گفت...

بله بله من هم به نوبه‌ي خودم اميدوارم ميمون‌ها به جنگل برگردند در سال جديد انشاالله.
ولي يه چيزي مي‌گم اين يارو پسته كه مي‌گي از اون موقع هي داره تو مخت بزرگ مي‌شه با اين تغيير و تبديلات مواظب باشا. يهو جا كم مياري مي‌پاچه بيرون بعد كي مي‌خواد جمش كنه.
خلاصه من توصيه مي‌كنم، نم نم سر پيچو شل كن كم كم بياد بيرون تا وضع خيلي خراب نشده.
حالا ...

.sara گفت...

ميمون بسيار هم حيوان مفرحي است و حيف كه در سال جديد همراه ما نباشد.

در سال جديد هم اميدوارم سرشمع بلاگت روغن نزنه، خودتم مراقب باش و تند تند بلاگ آپ كن كه سوخت و انرژي بهش برسه و زبونم لال كاربراتورش آشغال نگيره كه بيفته دوباره به ريپ

همين ديگه، حالا هي منو با اين سنم از اين سايت بكشون اينور بعد بكشون اونور، پاهام ديگه سو نداره به قرآن
(;

somayeh79 گفت...

من فقط می خواستم دوباره یادآور بشم که خواننده خوب و وظیفه شناسی هستم و به همین دلیل هم اینجا کامنت میذارم هم اونجا. حالا باید کلا شرمنده وجدان حرفه ای من بشی و به مناسبت تولدم یه پست جدید آپ کنی که غلط دیکته ای داشته باشه تا من بتونم بهت بخندم.

soodeh گفت...

ما هم امیدواریم که سال جدید ضمن مبارکی و بی میمونی سال پر وبلاگی برایتان باشد